laupäev, 30. november 2013

Lasteaiapiltide album

Minu esimene õmblusteta albumiköites tehtud album ei olnud kokkuvõttes siiski niivõrd hea ja kaunis, kui ma oleksin tahtnud. Üheks põhjuseks oli kindlasti sisupaberite valik - valisin joonestuspaberi, mis jäi suurema albumi ja eriti veel suurte piltide jaoks siiski natukene liiga õhukeseks. Ja kaante sisemistele pooltele tekkisid õhumullid sinna, kus oli pits... Nüüd mõtlen, et äkki need tekkisid sellepärast, et kohe peale liimimist hakkasin ma kontrollima, kas kaaned ikka avanevad korralikult. Siis ju kõik liikus veel (kes on ise seda köidet proovinud, see saab mu jutust vast paremini aru :D ).
Niisuguse äparduse tõttu ei julgenud ma terve selle aja jooksul (10 kuud!) õmblusteta albumiköidet uuesti proovida.
Ma tahan, et minu tehtud tööd oleksid võimalikult perfektsed ja seetõttu otsustasin nüüd, et proovin uue albumi teha Cassu lasteaiapiltide jaoks. Ja samas köites, sest mu kangekaelsuse tõttu ei tulnud muud variandid kõne alla. Ma ei tahtnud enam leppida sellega, et Cassu peab oma lasteaiapilte ühest äpardunud albumist vaatama :D
Ja kujutate ette, kui kaua ma katsetasin sisu kaante külge sobitada enne, kui liimi lisasin? Väga kaua, sest hirm midagi vussi keerata oli liiga suur :D Kohe, kui olin ära liiminud, siis jätsin albumi pressi alla ja läksin väga äreva südamega magama. Hommikul ärgates kontrollisin kohe, kas album avaneb nii, nagu peab. Ja kõik töötas perfektselt!!! Oiii, kui õnnelikult ma sel päeval tööle läksin. Õhtul koju tulles vaatasin albumit erinevate külgede pealt ja mõtlesin, kuidas seda kaunistada. Tol õhtul ma jäingi ainult mõtlema, sest kaunistamiseni jõudsin alles järgmisel õhtul. Ja selle lõpptulemusega olen ma ise ülirahul!

Seljaosa tegin ka pruunikaks:
Roosat värvi lisasin ka natukene ja paberite nurgad tegin lilleliseks:
Sisulehti on seekord vähem, sest lasteaiapiltide jaoks on 20 lehte ilmselgelt palju :D Vaatasin, kui palju meil rühma- ja sõbrapilte praeguseks on ning selle koguse järgi tundus, et 8-st sisulehest peaks piisama küll.

1 kommentaar:

  1. Wauuu, tead ma võtan ise ka aina hoogu, et oma kolmele lapsele seda teha :D

    VastaKustuta