laupäev, 26. jaanuar 2013

Album Cassandra piltide jaoks

Lõpuks ometi õnnestus mul käia Viki töötoas albumite tegemist õppimas :) Käisin seekord õmblusteta albumiköidet õppimas. Ma oleksin hea meelega juba samal õhtul tahtnud iseseisvalt uut albumit tegema hakata, kuid mul ei olnud kodus vajalikke materjale piisavas koguses (ja sellel töötoa õhtul oli kell ka juba liiga palju :). Eelmisel nädalavahetusel käisin aga Snitty´s ning ostsin kaanepappi ning Nepaali pabereid juurde. Selle esimese korraliku albumi sisuks ostsin joonestuspaberit, mis tundus mulle piisava paksusega (235). Albumi sees on kokku 20 lehte, seega korralik kogus Cassandra piltide jaoks :) Tegin sisu A4 suurustest paberitest, sest tahtsin, et lasteaia rühmapildid ka sinna ära mahuksid.
Kaante liimimisel tegin ma väikse vea ka, sest liimisin Nepaali paberit Moment liimiga, mistõttu see punakam osa  jäi laiguline :S Seetõttu liimisin sinna ühekordse paberi veel peale, sest muud moodi ma seda paremaks ei osanud teha. Aga nagu ikka, inimene õpib oma vigadest ja järgmistel kordadel ma seda viga enam ei tee :) !!!

See vildist süda albumi kaanel sümboliseerib emme armastust oma pisikese vastu :) Ja see on liimitud sellisele paksemale detailile:

Osalen selle tegemisega järgmisel väljakutsel:
KSFT #55 - Kõik sobib.

1 kommentaar:

  1. Tõelisetl armas album. See paber on nii ilus ;) Aitäh, et osalesid KSFT väljakutsel!
    Kaia

    VastaKustuta