pühapäev, 3. jaanuar 2021

Eelmise aasta viimased tööd ja Cricut :)

Minu eelmise aasta suur-suur rõõm oli Cricut Maker masina soetamine :) Olin sellest juba ammu unistanud ning lõpuks see unistus täituski! Oh jeerum, kui palju suuremaks läks kohe meisterdamise maailm :) Üks esimesi katsetusi oli Pabeributiigi logo kleebisena masinale endale peale panna:

Kes veel ei tea, siis see on selline lahe masin, millega saad välja lõigata nt enda kujundatud teksti jpm. Kujundad arvutis faili valmis ja lõikad Cricutiga välja või siis kasutad teiste andekate inimeste loodud faile. Mina olen nüüdseks nt teinud nimelisi jõuluehteid...
...tuuninud lapse telefoniümbrise...

...teinud koogitoppereid...


...oma smuutipudeli ägedamaks teinud...

ja personaalseid nimesilte karpidele-albumitele olen ka juba teinud. Üliäge masin on!

Näitan nüüd eelmise aasta lõpupoole valminud töid ka :)

Mahukas album Rasmusele:

Beebiraamatud:
Jõulukaardid:
Pulmakaardid:
Üks suuremat sorti mälestustelaegas, mõõdud on sellel 30*35 cm ja kõrguseks 20 cm.
Ja üks pisem karbike Lenna nimelisele piigale. Selle karbi mõõdud on 18*18 cm ja kõrguseks 6 cm.
Kinkekaardid Pildipesale:
Kinkekaardid Killu Kibuvits´le:
Retseptiraamat:
Nimesilt toa dekoratsiooni elemendina:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar