neljapäev, 25. mai 2017

Beebiraamat Marieli mälestuste jaoks :)

Veebruari lõpus sündis meie perre teine armas tütreke ja otse loomulikult tahtsin talle teha beebiraamatu, mida muidu teistele olen tellimustena ja kingiks teinud. Ma armastan värve ja seega tahtsin, et Marieli raamatuke oleks värviline ja unistasin, et see võiks olla kaunistatud pojengidega. Õnneks leidsingi sobiva komplekti digipilte ning asusin beebiraamatu sisu kaunistama. Tulemus sai täpselt selline nagu ma olin unistanud :) Kaanele sobiva disainpaberi leidsin oma lõpututest varudest ja see sobib sisuga lausa imeliselt kokku. Kuna sisu on juba väga lilleline, siis kaanele ma enam paberlilli ei lisanud (kuigi oleksin väga tahtnud :D )
Aga näitan nüüd pilte ka sellest ilusast värvilisest raamatust:
Ka sisekaanel kasutasin seekord disainpaberit:

1 kommentaar: