teisipäev, 30. september 2014

Klapiga kalendermärkmik

Üks tore naine soovis, et teeksin talle uueks aastaks kalendermärkmiku. See oli taaskord selline asi, mida olin juba ammu tahtnud teha, kuid ma ei olnud selleks veel aega leidnud.
Aga nüüd võtsin töö hea meelega vastu ja valmis selle tegin :) ! Selle märkmiku sisu on tehtud nii, et ühel leheküljel on üks päev. Seetõttu on see ka päris paks märkmik. Formaadiks on A6. 
 Ning just nii palju lehti seal sees ongi :)
 Pildike sisust:
 Klapiga osa on kaetud kangaga:
 Kõik nurgad katsin metallnurkadega, et oleks ikka vastupidavam :)
Kui Sul tekkis soov endalegi midagi sarnast saada, siis anna mulle julgelt märku :) Nt e-maili teel: lelet3@gmail.com !

2 kommentaari:

  1. Väga ilus! Sooviksin sellist endale!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Palun kirjutage mulle, kui soovite, et teeksin Teile ka sarnase märkmiku. Mu e-maili aadress on lelet3@gmail.com .

      Kustuta