laupäev, 14. detsember 2013

Monster High teemaline kingitus

Mõnda aega tagasi saime kutse ühe armsa Kärolini sünnipäevale ja kui küsisin, et mida kinkida, siis sain  teada, et tüdruk on suur Monster High fänn... Kohe mõtlesin, et tahaksin talle teha mõne ägeda ehtekarbi selles stiilis. Nagu minu puhul ikka - kui mõni mõte juba pähe tuleb, siis nii kergelt ma sellest lahti enam ei saa :D
Nii ma siis ühel õhtul peale tööd meisterdama hakkasin ja valmis selline komplekt koos kaardiga:
Karbi küljed said sellised, et tütarlapse nimi lookleb esiküljelt teisele edasi ning kolmandal küljel on lips ja need pealuud:
 
Sisse läks ikka roosat värvi kartong ja selle ääred töötlesin ka musta värviga ära, et ikka rohkem teemakohasem oleks:
Karbi ja kaardi juurde kuulus veel natuke poest ostetud Monsteri nänni ka :)

Nalja sai ka selle komplekti tegemisega, sest minu tütrele meeldib ka see Monsterite teema. Kui ma Cassandra käest küsisin, et mis ta arvab, kas ma teeksin Kärolinile Monster High teemalise karbi, siis Cassandra mõtles natuke ja ütles mulle siis hästi mureliku näoga nii: "Miks Sa talle liblikatega karpi ei või teha?" Põhjus oli vist selles, et kuna Cassul ei ole veel Monster High nukku, mida ta Jõuluvanalt nii väga ootab, siis ilmselgelt ei olnud minu kingimõte talle kohe kõige meelepärasem :D Aga lõpuks ta lubas mul teha küll, sest mina omakorda lubasin, et teen kunagi talle ka midagi sarnast.

PS! Kingisaajale meie kingitus väga meeldis, seda oli näha, kui pakkide avamiseks läks :)

3 kommentaari:

  1. Ühele fännile väga äge kingitus! See ei saagi mitte meeldida! :)

    VastaKustuta
  2. Kuulsin, et see oli tema meelest kõige ägedam kink, mis sai... Aitäh!

    VastaKustuta