teisipäev, 23. aprill 2013

Kirjumirju karp Cassule pabernukkude jaoks

Meie tibule kingiti sünnipäevaks üks lahe raamat, kus sees on pabernukud koos erinevate riietega ning sobivad jutukesed ka. Hakkasime otsast lugema ja nukke riietama, kuid avastasime siis, et meil ei ole neid nukke kuskil hoida nii, et nad ikka kauem vastu peaksid, kui ainult ühe õhtu. Mul tuli kohe mõte, et teen Cassule nende tarbeks ühe korraliku karbi. Natuke mõtlesin veel ja siis kavatsesin karbi katmiseks kasutada Barbie ajakirju. Õnneks Cassu oli nõus (natuke pidin talle ikka selgitama, miks ma tahan tema ajakirju "lõhkuda" :D). Tulemus sai selline kirjumirju:
Ja seest on selline:
Kuna selles raamatus on kolm erinevat teemat (igas teemas on kaks nukku koos mõnusa garderoobiga), siis nüüd mõtlen, et ma oleksin pidanud tegema laiema karbi koos kolme vahega. Aga pole midagi teha, Cassu oli sellise üle ka väga õnnelik. Mu arust sai liiga kirju, kuid peamine, et laps on rahul ja nukud ning riided terved :)

Päeval jäi meil selle karbi meisterdamine pooleli, sest avastasime vahepeal postkastist ühe pakiteate ja ma olin üsna kindel, et lõpuks ometi jõudsid kohale ammu tellitud suuremad metallnurgad, mis sobivad 3 mm papi jaoks. Ma nii väga tahtsin neid selle karbi juures kasutada, sest see Barbie ajakirja paber läheb murdmisel üsna kiiresti katki (sellepärast katsingi murdekohad veel lisaks ka Nepaali paberiga). Ja ega meil siis muud üle ei jäänudki, kui läksime Cassuga selle vihmase ilmaga postkontorisse :D Cassandra oli nii tubli ja sõitis terve tee kenasti jalgrattaga ära :) ! Ja mu veendumus osutus tõeks, pakis olidki kauaoodatud metallnurgad :)

Osalen selle tegemisega ka järgmisel väljakutsel:

2 kommentaari:

  1. Väikese tüdruku jaoks just kena värviline karp! Oh, kuidas me õega ka lastena pabernukkudega mängisime! :) Selliseid metallnurki ma polegi näinud, väga ilusad! Kust selliseid saab?

    VastaKustuta