kolmapäev, 8. august 2012

Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale #36

Kõik algas sellest, et nägin Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale blogis väljakutset #36, mille teemaks on seekord  taaskasutus. Mul oli juba ammusest ajast alles hoitud ühe märkmiku tagumine kaas, sest mulle tundus, et see sobiks väga hästi mõnele kaardile. Lisaks olen sellel kaardil taaskasutusena kasutanud ka vildist lilli (punane ja roheline). Need lilled kaunistasid krooni, mille lasteaia kasvataja Cassandrale sünnipäevaks tegi. Kahjuks suutis Cassu selle kauni krooni ära lõhkuda ja enne äraviskamist võtsin ma need lilled sealt küljest ära.
Tekst kaardil on pärit Ly ilusast blogist.
Sisse panin ka ühe roosa lehekese, mille peale on hea kauneid soove kirjutada. Liimisin selle ainult ühe külje pealt kinni, sest nii meeldis mulle rohkem :)


1 kommentaar: