reede, 4. mai 2012

Kaart pulmapeole minekuks

Praegusel ajal on mul käsil ülikooli lõpetamine, seega kogu vaba aeg kulub sellele. Kuid eile õhtupoole tundsin ma, et on vaja natukene midagi muud ka teha, sest muidu murdun... Piilusin Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale blogisse ja natuke aega mõtlesin, et kas ma teen oma idee teoks kohe või kunagi hiljem :)
Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale #22 teemaks on pulmad. Otsustasin oma idee kohe teoks teha ja siis valmiski selle väljakutse raames üks pulmateemaline kaardike. Kui ma seda väljakutset eelmisel pühapäeval nägin, siis teadsin kohe, et tahan sellist kaarti teha, kus pandlast on läbi mitu paela ja värvid pidid olema valged-roosad. Aga tegemise aja osas oli mul esialgu kahtlusi, et kas kohe või kunagi hiljem :D
Aga selline mu kaart siis lõppkokkuvõttes sai:

5 kommentaari:

  1. Ja kust selliseid pandlaid saab?

    VastaKustuta
  2. so cute, I adore the ribbons, so sweet...have a wonderful week!

    enjoy *~*

    VastaKustuta
  3. Väga armas ja romantiline kaart. Aitäh, et osalesid Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale väljakutsel. Ootame sind osalema ka järgmises väljakutses.

    VastaKustuta
  4. Väga ilus ja armas kaart, meeldib. :)

    VastaKustuta